30 SEPTEMBER

Efter en lång dag/kväll på jobbet, åkte jag hem till Vicky för att glo film, kom precis hem. Hade fått hem mina filmer som jag har gått och väntat på, massa gamla bra filmer, bl.a; "Mr&Mrs Smith" och "P.s I love you". Måste hålla mig vaken i 3 timmar till, för imorgon ska jag sova heela dagen, sålänge jag bara kan, för sen blir det att jobba natt. Så för er som vill få tag i mig imorgon, det är inte möjligt, för mobilen kommer vara avstängd!
Hela helgen har blivit uppbokad oxå, inte en lugn stund här inte, Fredagen ska jag tillbringa med selma och bell, och lördag/söndag ska tillbringas åt att fira henrik!! ;) :D  Sen är det full rulle nästa vecka igen, fick ännu mera jobb :D nehe, nu ska jag se "välkommen åter", SÅ JÄVLA ROLIGT!!!! :D / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0