FÖÖÖÖR TIDIGT..

..för att vara vaken såhär dags!
Jag är trött, vill inte, vill ligga kvar och sova :D
Igår jobbade jag delad tur, så på rasten åkte jag och Ellen och hälsade på Familjen Lundahl/Svensson. Fick se Clara för första gången, Så fin! Sen efter de, vart det att åka tillbaka hela långa vägen till jobbet, uuch tycker inte inte inte om att köta hem om kvällarna, Ser inte ett skit! Och det är då som alla, och då menar jag Alla djur har  en tendens att skrämma ihjäl mig, och det gör dom endast för att jävlas.. Hatar viltdjur, HAAAT!
Nee, nu måste jag åka, jobbar 8-14 idag. Nu har jag två saker att hoppas på, hoppashoppashoppas :D:D ..även fast jag inte får göra det för mycket :P  Nee, nu måste jag rusa, heeejoheejoheejohåå / j



Kommentarer
Postat av: alicé

du är min bästa!

2010-09-14 @ 23:44:21
URL: http://ellensvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0