HIPP HIPP HURRA!!

Grattis på födelsedagen världens underbaraste duu!


den här bilden är faktiskt tagen på din 19-årsdag, då du fick åka gocart i present :D
ÄLSKAR DIIIG ♥

Blev en riktig mysdag, såg på "the blind side" och åt mumma mat tillsammans med henrik ;D
Nu väntar sängen och ännu en film, möjligtvis att somna till, är trött:O
Bra att henrik har fått sitt efterlängtade snickarjobb nu, kvällarna blir inte lika långa då. klockan är liksom kvart i nio och jag skulle kunna sova nu, hur var det förut? Jag gick liksom och la mig se på morgonen :O Vuxenpoäng!?
blir lite kompliserat på torsdag dock, då jag ska jobba natt, hmm.. löser sig väll ;D
Nee, nu blir det sängen, Nattinuffsan / j

Fin kommentar från H ♥
Henrik Falkemar; Tack. ;) Du vet, sen du klev in i bilden så har jag redan allt jag vill ha.. blir svårt att hitta present för någon annan.. Älskar dig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0