Klassiker

En typisk Malin-Jonna-konversation på msn;
(från "fars lilla tös")


MALIN säger:
bäste villige välling!
har svärmor sett vinet?!*
eeh, känner jag honom?


´ joonnna - H<3 säger:
HAHAHA


MALIN säger:
- åh, tack valdemar! Äpplen. Och en hel påse som jag alltid önskat mig.
HAHAHAH


´ joonnna - H<3 säger:
- Har välling sätt vällingfatet
-OSÅ STÅ UPP NÄR DU SITTER


MALIN säger:
- valdemar. Vet du vad det är för dag idag?
- mycket väl älskling. idag är det torsdag.
- och?!
- och ärtsoppa. Hur tror du man skulle kunna glömma det?


´ joonnna - H<3 säger:
HAHHA
2+2=7. 2+2= X2 upphöjt till roten ur 18 delat med a+b gånger ljustets hastighet. ja. och så har man sjuan där på slutet.


MALIN säger:
1 äpple för varje år som vi varit gifta.
HAHA


´ joonnna - H<3 säger:
HAHHAHA
-men valdemar vi har bara varit gifta i ett år


MALIN säger:
- tänk att vi har vart gifta i ett helt år!
- ja, det känns som en eeeeevighet.


´ joonnna - H<3 säger:
HAHAHHA


MALIN säger:
herman är avskedad!
men proffesorn har ju redan avskedat mig?
då är han avskedad upphöjt till två.


Vi är bara för bra!


Kommentarer
Postat av: syrsan

hahah det blir ALDRIG uttråkande xDxDxD!! duktig min syster är ! kämpa påå :D

2010-09-17 @ 12:41:42
URL: http://ellensvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0