Kvällen blev lyckad den oxå, det blev

som sagt att färga håret, var modig idag oxå, Jag klippte mig :O MITT HÅR! ussch får lite ångest, lite ovant, även fast alla kanske inte ser sådär jätte stor skillnad ;P Sandra och jag såg "Eclipse", sen kom sanna, och det blev Pizza och Twilight. Och henrik och jag köpte "new moon" i förrgår oxå, så det blev en riktig "twilight-vecka".. i någon omvänd konstig ordning.. vi bestämde oss iallafall för att skiljas åt för idag, alla var bajströtta och imorgon ska vi upp skapligt för en tripp till IKEA! ..Nu är jag pigg dock, men tror nog att det blir att lägga sig i sängen och tvångs-blunda, så brukar det funka till slut, god natt, / j



- för att jag har världens bästa syster och jag älskar henne och det här kortet ;D <3

Kommentarer
Postat av: pär

vilket sammanträffande! har också världens bästa syster som jag älskar mäst! däremot vet jag inte vad jag ska säga att jag tycker om bilden?? ;D

2010-09-12 @ 11:33:08
URL: http://ellensvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0