SEXTONDE SEPTEMBER

Vaknade skapligt idag, henrik låg fortfarande och snarkade,
så jag passade på att sparka mig sjuälv till gymmet,
blir faktist lite stolt över mig själv! Alltid kul!
från början skulle jag ha jobbat, men istället var jag hemma,
skulle ha storstädat, men mina kära vänner ringde,
så det blev Idol, Matlagning och film-kväll istället.
Kändes bra att inte bara sitta hemma, utan att istället vara med nära och kära!


På Menyn stod PLANKA, så sjukt gott!! Sandy kan sin grej !


Adam :D


"Gangsta denno :D


Bara ett måste att visa upp resultatet av maten, GAAH! :D

NATTINUFSAN/ J

Kommentarer
Postat av: mamma

Det gjorde rätt i...gott det såg ut kram

2010-09-17 @ 16:57:20
Postat av: sandy

jonna, dags att uppdatera din blogg nuuu.

2010-09-20 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0