Spontant..

Grattis till min älskade pöjk:D

Jobbet gick bra idag, precis innan jag slutade jobba hade jag ett meddelande och fyra missade samtal från vicky, hon och petter undrade om jag skulle med till Linköping och burrger king., jag var trött men frågar man om burger king efter en dag på jobbet så va fan! Det var jävligt gott vill jag lova! Varför bygga en till Max vid ingelsta shopping för?? Varför inte bygga en burger king ist? så man slipper åka till Linköping så fort man vill ha de:P Skulle norrköping defenitift tjäna på! men men det blev en spontan bilresa och vi hade det hur kul som helst, länge sen jag skrattade så mycket :P mahaha! Nu ska jag se klart en film, sen blir det antagligen sängen.. Jobb imorgon, nattinuffsan/ j







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0