27 AUGUSTI

Tack för igår brudar! Precis vad jag behövde,
skräckfilm, snack, skratt och snask! haha de fyra SSSS:en :D
Under stunden som vi såg på en skräckfilm kom vi även fram till följande;
Ellen älskar amerikanska badrum!
Ellen; "Jag bara älskar Amerikanska badrum, titta bara tapeterna,
fönstret.. ÅÅH kolla handtaget"
Malin Älskar silvertejp!
Malin; "faan vad silvertejp är bra, man kan lösa alllt med silvertejp och våld, Jag älskar silvertejp!" :D

Idag blir det bara att ta det lugnt, Malin kanske ringer och vill ha hjälp med att storhandla,
och det är väll klart att man ställer upp när man vet hur det är att göra det ensam! :)
Ikväll åker jag och Henrik ut till Skärblacka för att grilla med hans familj! :)


lyckades bara ta en enda bild av gårdagen, men en bild säger väll mer
än tusen ord? Det är iallafall Ellen som försöker byta byxer i en bil,
och Malin som tittar fram i bakgrunden (:
LOVE YOOOOU♥


Kommentarer
Postat av: systersstorafan!

härliga bilden!

2011-08-29 @ 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0