31 AUGUSTI

Sista dagen i Augusti, helt sjukt! Imorgon är det september, det är ju lixom höst! :S
Den enda roliga är väll alla höst-kläder som kommer in, men jag tycker att
dom kom in alldeles för tidigt, blir aningen deprimerad av att gå i affärer,
fick inte uppleva någon sommar alls iår :/
Denna dag startade iallafall jag och henrik i vrinneviskogen,
(Även då uppmärksammades höst-väder, 6 grader lixom!!)
Köpte Femte, och sista säsongen av Ghost wisperer,
som jag har suttit och kikat på, än sålänge så är den riktigt bra!!
..Han även med filmmys hos sandra,
såg sjukaste filmen, "Get him to the greek", ruggit bra!!
Blev även ett par avsnitt av Mysteriet på Greveholm med lillebror,
var i systers rum och tittade, det var bara hel-konstigt att inte hon va med ;/
Men hon har det bra i Stockholm, och hon kommer ju faktiskt hem till helgen,
så jag får träffa henne lite då :) Ne nu blir det Ghost för hela slanten!!


Sjukt bra film!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0