HELGEN SOM VART :)

Gårdagen började jobbigt, var inte alls på topp, men det blev bara bättre.
Vart hembjudna till Sandra. Där jag, Henrik, sandra och Alle lagade planka.
Som för övrikgt har blivit våran traditionella rätt, sjukt gott!!
Resten av kvällen spenderade vi i poolen och i bubbelpoolen :)
Filip tittade in och badade han oxå :)


Sandra och Filip

Sandra och jag

Henrik,Alle och sandra

haha henrik och filip

Sandra och Alle, så fina :)

så nöjd med sin öl :P <3

Alle


Hittade lite kort som malin tog från Moas inflyttningsfest i lördags, snodde ett par stycken,
hoppas det är lugn Malin :)


jag och malin (:

jag och mina systrar (:



syster <3

Traditionella LAVEMANG-bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0