20 JUNI

Sååå, då var helgarbetet avklarat, Nu ser jag fram emot tre dagars ledighet, och den första dagen inleder jag med tvättstugan 7-11! (Bra Jonna, sov inte medan du kan, gör inte de!!)
Ellens student blev mer en lyckad! Jag ljuger och jag säger att jag inte var ett dugg avundssjuk på henne och att jag absolut inte blev sugen på att ta studenten igen :P Speciellt när hon åkte iväg på flaket och skrek och hade sig :) Grattis syrran, stolt över dig ;)
Efterråt blev det mottagning hemma hos mor och far, Kusin kom hem från norge och överraskade oss allihopa, Malin kom oxå och sandra tittade in en stund. Vi drog sedan vidare till Deli, där det var fullt ös, nästan hela syskonskaran på ett och samma ställe oxå, tror inte att det har hänt tidigare!? Blev en sjukt rolig kväll!!

Nu kommer det sådär jäätte överdrivet med kort, ENJOY!!


Ellen, jag och Malin ♥

Lillebror och Ellen är på G!!

 Min fina syster

Syster och Mor ♥

Ellendellen

Världens bästa syster och jag

jag, viktoria, ellen och malin ♥

jag och ellen

jag, mamma och ellen♥

ellen, petter och linus

Mammsen och Malin

GRATTIS ELLEN!

GRATTIS EMELIE!

GRATTIS TERESE!


Kommentarer
Postat av: sisisisisisisisisisiss

det är ju du som är världensbästasyrra!!! :')

2011-06-22 @ 23:30:30
URL: http://ellensvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0