23 Juni

Och regnet det bara öser ner,
Som igår, det spöregnade och en och annan åsk-knall gick,
Jag har alla lampor tända, datan stod på, tv:n stod på
och radion stod på, sen från ingenstan blir det helt svart och föör tyst :O
STRÖMAVBROTT, och jag är ensam hemma, Vad gör jag?
Har inte en aning om hur vårat proppskåp ser ut..
Men jag insåg ganska snabbt att det inte bara var hos oss,
Så jag gick och la mig i fosterställning på soffan,
måste ha slumrat till för jag vaknar av att
Tv, data, alla lampor och radion drar igång,
och jag har nog aldrig blivit så rädd i hela mitt liv.
Då var det rätt mysigt med regn, men nuu?
Nu ska jag cykla till jobbet om en timme, kan det vara uppehåll då kanske?
Efter jobbet ska jag och henrik åka till Sandra och Alle,
blir nog mat och Spel!! :)



haha hittade första bilden jag tog på dig H ♥



Kommentarer
Postat av: jag jag jag

fin. det är du.

2011-06-25 @ 22:13:54
URL: http://ellensvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0