CYKEL-ÄVENTYR MED ELLEN

Gårdagen gick i ett, jag tror inte att jag stannade upp och andades alls! Tvättstugan 7-11.. vädret var jättefint, så jag och ellen bestämde oss för att cykla, jaa ni läste rätt, cykla till Ågelsjön.. Gick väldigt bra, lite osäkerhet om vägen när vi hade kommit halvvägs men det löste sig, var bara spännande :) Men jag måste bara säga att sista backen upp till parkeringen var nog den värsta jag varit med om.. var ju att man knappt kunde gå, både jag och ellen låg väll ner när vi ledde våra cyklar upp för denna oändliga backe :P (..men det var ju destoroligare på hemvägen med nedförsbacke :D) Väl framme, vi åt våran matsäck, kände på vattnet, solade, kände på vattnet iggen och sen åkte vi hem. Det var alltså på tok för kallt för oss att bada, fast ellen "badade" som hon påstär :P












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0