Aggresiv tjej

Det blev inte alls någon bra start igår!!
Min cykel gick ju sönder förra veckan, så min far var snäll och lagade den, så jag skulle kunna cykla till jobbet igår, Den fungerade jättebra tills jag kom till ektorp!!!
Cykelfan gick sönder, och då är det en jäkla bra bit kvar.
Ingen, mer än pappa kunde svara i sin telefon. och han var på jobbet.
Jag fick alltså ta en promenad till vilbergen. Att gå promenader gör mig ingenting,
men när det i sin tur gör att jag kommer sent, då blir jag förbannad.
Att jobba natt fungerade skitbra, till jag slutade 6.55, och kom ut och fick syn på cykeln,
och insåg att jag faktiskt måste gå hela vägen hem. och alla ni som har jobbat natt, vet hur svimfärdigt trött man är!! BLÄ! Gick till Ektorp, sen protesterade jag och ringde och väckte storebror, snodde hans cykel (som var allldeles för hög..) och trampade hem. slängde mig i sängen och deckade.


Har hittat en film jag vill se på bio!! Med Alicia Vikander (..är det inte hon som var med i Andra avenyn..?) Björn Gustavsson och Bill skarsgård .. "Kronjuvelerna" värkar jättebra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0