FÖR ATT VII ... KÄNNER DJUNGELRYTMEN

Denna Söndag blev en anorlunda söndag, en riktigt rolig söndag faktiskt!!
Vaknade skapligt, följde med malin för lite shopping,
Hade därefter frukostmys i Lagerlunda, hos malins päron..
Gick husesyn, var ett tag sen jag var där, och vilka nostalgikänslor..
Gick in i deras data/tv-rum och jag bara såg de där stora fotöljerna som vi alltid satt i och tittade på film,
Eller när jag gick in i vardagsrummet, då såg jag bara hur alla fin-saker skakade för att vi stod och dansade och hoppade till Magnus uggla ...
Drog hem till malin för att boka bio biljetter, och sen ner mot lagerlunda igen.. (Varför bokade vi inte bara biljetter i lagerlunda??) haha, I väntan på Bio:n vart det iallafall Karlsson på taket och ännu mer nostalgi!!

Sen var det iallfall dags för bio, riktigt bra!
Efter gjorde vi Ellen sällskap till svärtinge, Det blev sång, dans, rädsla och tårar.. har aldrig varit så rädd som jag var i den stunden!!






Kommentarer
Postat av: syssåklart

woho. värsta bloggen!

2011-05-16 @ 22:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0