HELDAG I EN BIL MED VÄRLDENS BÄSTA VÄN!

Som sagt, Heldag i en bil med världens bästa vän, Malin :) Hängde med henne till stockholm för att hämta hennes broder och han flickvän på arlanda.
Jag trodde och har alltid trott att Arlanda låg i Stockholm.. men oj vad fel jag hade. Blev betydligt mer bilåkande än vad vi hade räknat med och lite till ändå med tanke på att vi kom in i Stockholm vid halv fem, (bästa tiden att köra bil..)  Vi dunkade musik, sjöng och åt snask, och vi lekte "gul bil", det är alltid kul. Men jag förvarnar alla som får för sig att leka de, Lek ej denna lek i Stockolm, Du blir söönderslagen. (..Förbannade gula taxibilar)

Men vi hittade iallfall till slut, och sedan väntade en lååång resa hem till norpan . Gjorde malin sällskap på Max innan jag åkte hem :)


- JAG HAR FÄRGAT HÅRET RÖTT
- HÅRSALONG HÅRSALONG HÅRSALONG
- LUGGEN BLEV GRÖÖÖN
 


BILDREGN;
















Förbannade gula bilar :P

I just denna stund har jag aldrig skrattat så mycket, någonsin.
när vi insåg att det faktiskt gick att öppna tak-luckan och bilen "som var bakom"




Tillsammans är vi oslagbara!


Kommentarer
Postat av: MALIN

jag fan älskar dig mer en tusen stjärnfall, bästaste bästa! <3

2011-05-25 @ 22:48:54
URL: http://malinblomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0