Sommarångest?

Det kommer bli en låång natt, det är nämligen en
-håll-dig-vaken-tills-klockan-slår-7.30-natt..
Vilket betyder en jobbig natt.
Måste sova sålänge som det går imorgon på dagen,
för i sin tur kunna jobba den nästkommande natt.
Är aningen nervös, som alltid när man ska jobba på ett nytt boende, Ensam.
Men det har ju fungerat bra alla andra gånger, så varför inte denna gång, : )
Så nu har jag precis nördat klart OC säsong tre. för att fördriva tiden..
Det slog mig att det bara är 4 veckor kvar tills sommar-vikariatet drar igång :O ..har varken fått reda på schema eller hur många procent det blir, bara att jag ska börja v.24..
Kan ju vara skönt att kunna planera in något för sommaren :P
Skönt att få jobba, tjäna pengar och få ha rutin igen, men samtidgt är det ju sommar och alla andra får ha semester.. :/ Bara att gilla läget och njuta sålänge man får jobba! Semester får jag väll vart efter ändå? ..förhoppningsvis :P



The one and only


Kommentarer
Postat av: syrsan

alltså jonna. här är det ju, kolla in!

http://www.youtube.com/watch?v=sfyOIidG07w

den ska vi seee :D

2011-05-19 @ 11:42:49
URL: http://ellensvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0