tjudeliduuu

Valborg blev jätte trevlig! Påsk-bord hos henriks föräldrar :) Skulle självklart ha ätit hos dem under påsk-helgen, men dagarna räckte inte riktigt till, så det fick bli lite påskfirande på valborg oxå :) Gick Powerwalk upp till Folkparken där vi fick se på brasan och titta på fyrverkerier.

nu ligger jag här, i soffan. Fast med gott samvete för en gångs skull. Efter både jobb och träning på gymmet. :) Är ledig resten av veckan, ska njuta riktigt ordentligt, för vem vet när man kommer vara ledig nästa gång.
Fick träffa en gammal arbetskollega idag oxå, var hur kul som helst, var precis som på Ekövägen när vi jobbade
igen :P Härliga känsla!

Insidenten som inträffade igår, som för övrigt förstörde hela min dag och natten, för det var ju inte direkt lätt att somna efterråt.. Känns iallfall bättre idag! svårt att släppa de, men så är de.

Imorgon står det garderobs-sortering och tvättstugan på schemat, ni anaaar inte hur mycket jag ser fram emot de!!

Nee, nog för mig, / j




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0