MÅNDAGEN DEN 7 NOVEMBER

Blir lika chockad varje gång jag skriver november någonstans, börjar av någon anledning alltid att skriva Juli..(höst-ångest?), men diggar höst-kläderna stort så det får väll gå.
Efter att jag firade kusin i lördags åkte jag och henrik hem till malin och satt och snackade, jobbade oss vidare till världens, för lite mat och mer skitsnack, kvällen avslutades på "Snap in", där vi drack, spelade biljard och hade det almänt bra. Där malin och micke kom på ett nytt sätt att spela biljard, "rund-biljard" kallade vi de, jaa, precis som rund-pingis fast biljard, bara det att det ser tusen gånger roligare ut när två stycken springer runt ett bord med en varsin lång pinne i högsta hugg!! :D kvällen avslutades strax innan tolv, då iaf jag deckade från en hård vecka på nya jobbet.
Söndagen blev rätt lugn, henrik och jag tog en promenad till kneippen för att hämta bilen, handlade lite mat och filmer till kvällen (:

Nu sitter jag hemma hos bror, har precis sätt på nya Irene Huss, den var klart se-värd! Ska nog åka hem till mannen och sova vart efter, hade!
(bilder från lördagen kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0