another weekend gone

Var ju inte lite deprimerande att åka och jobba natt, när man sitter och hjälper syster med hennes maskerad-outfit innan..
Jag skulle ju oxå ha varit med!! det blev alltså som alla andra helger i september och oktober, jobb varenda helg!
.. men nu är det slut med de,  idag jobbar jag min sista dag som vikarie och det känns helt asa bra!! Ett fast eget shema och en lön som mnan vet kommer in på kontot varje månad, härlig känsla! Och imorgon drar det igång, lite halv nervös men väldigt spännande!

Igår var jag med lillasyster, vi såg på "Busungarna", åt BJ och bastade!! kan det bli bättre än så? Naaae va!?
Nu väntar jag på att hon ska vakna så vi kan gå ut och gå promenad :)

Det här fick jag se när jag kom upp till lägenheten i fredags, gissa om jag skrattade :P

Henrik, stenqvist och Micke (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0