HELGEN

Har varit i gång hela helgen, inte haft en lugn stund,
förutom i fredags, Jag hade bara hembestyr att göra,
och varför inte göra det med syrran i örat?
Gick omkring i lägenhheten med headset, vi sa att vi skulle slå rekord!
Så det blev städning, luncha, se på film - tillsammans med syster som bor i stockholm :)
Lördagen blev det inte så mycket med, jobbade 7-21, och på kvällen blev jag medtvingad till
Snap in bar för att dricka och snacka skit med Linus, Emelie och Terese :)

Söndagen blev en trip upp till Stockholm för att hälsa på syster och för att se lägenheten :)
Innan vi kunde åka var Ellen smart och fixade en lista som jag skulle ta med från hennes rum,
det var ju inte lite de! Så jag fick med mig en resväska och en vanlig västa upp till henne :)
GPS och Stockholm city är något som jag inte längre tycker om och absolut inte rösten till GPS:en!!
Väl framme efter ca 2,5 timmar, fick vi god smörgåsatårta av Ellen,
och till det blev det "White chics". vilket för övrigt är en av det bästa filmerna som finns! :)

Nytt vitrinskåp fick det bli i fredags oxå :)

Lillasyster :)



Bror :)

jag coh Ellen

Kök och Matplats (:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0