FÖRVÅNAD.. NAE

Nu har jag äntligen jobbat klart för denna vecka, har slitit helger, med sena kvällar, tidiga mornar och nätter, denna dag har jag sätt fram emot vill jag lova, slutar självklart med en genomförkyldning och en hej dunder till huvudvärk.. men som sagt, förvånad.. NAE!

Igår han jag iallafall med endel, sov dock inpå eftermiddagen eftersom jag hade jobbat natten, men sedan träffade jag en gammal arbetskompis som jag tog en glass och snackade skit ihop med..  trevligtt!
Efter äkte och och köpte nya Irene Huss och åkte hem och tyckte lite synd om mig själv :)
nee, nu ska jag göra någon nytta, laga lite mat tills sambo kommer hem kanske? jaa, så får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0