GOD MORGON

Uppe med tuppen, börjar jobba om en timme,
men jag är redan klar, för en gångs skull.
Så jag han sätta mig här ett tag (:

Gårdagen startade med en promenad i vrinnevi,
sedan fortsatte den med lunch på lindahls,
lek med brorsdöttrar, handling, god mat och ghost wisperer!
En toppen-dag helt enkelt, här kommer den i bilder!

Härligt att skitungen kommer hem från stockholm över helgen!

..vad passar inte bättre än en traditionell promenix (:



Förbannat gott!! Rekomenderar!

Massa lek med ungarna!! :D Man blir som 3 igen!

Fin fina ringen som syrran köpte i magaluf till mig, me like!!


Kommentarer
Postat av: *arga ante - skrattet i skogen* jag skratta ner mej.

det kändes inte ens som att vi var på promenad ju. jag kommer inte ihåg att vi gick den typ med våra euforiska megaseriösa samtal!! älskar dej och saknar dej. mest. helahela tiden!!

2011-09-04 @ 22:54:18
URL: http://ellensvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0