PÅSKAFTON

Lillasyster och jag tog en cykel-tur till Ingelsta där det inhandlades lite nya kläder på förmiddagen.  Mycket mer hans inte med för sen var det dags att åka hem till Henriks far, där det bjöds på god påskmat!  Allihopa gick vidare till ”god vän”, Där vi sjöng, dansade och klappade sjukt mycket i händerna.. (var helt ömm i händerna dan efter vill ja lova!)

Även denna kväll avslutades på Cromwell!

Bland det roligaste var när vi lekte viskleken( väldigt svårt där inne med tanke på ljudnivån och fulla människor) Adam skickade iväg en mening där ”midsommarnattsdröm” fanns med. Då han fick tillbaka meningen hade ordet ändrats till  ”Misshandlad strömming”! HAHA Klockrent!

Bröderna falkemar (:

Robin och Terese

Min fina (:

Nathalie och jag

(:

haha henrik, mellen och dennis, stackars mellen! haha

Mellen och jag (:

(:

Dennis i taxin :)

Nathelie (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0