VALBORG

Valborg, äntligen vår!! (tror jag har sagt/skrivit det fler gånger iår..?) men nu är det äntligen vår, på riktigt!!
Har varit hemma hos Sandra med fina vänner :)
Synd bara att det är jobb imorgon så kunde inte vara med på samma sätt kände ja..
Men kul hade vi, Årets första grillning! Satt utomhus i solen och åt :) 
Missade elden dock och kubbet :/ jäkla pannkaka!
Nee, imorgon väntar jobb, och nu ska jag sova :)

Hoppas eran valborg blev lika bra som min!
Lite av min dag i bilder;






 


Kommentarer
Postat av: Natta

Tænker du inte på att jag sitter flera "tusen" mil ifrån dig och vill veta avd som hænder i min fina jonnas liv? dax før uppdatering omgående!! Love

2012-05-22 @ 11:44:40
URL: http://nuffran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0