15 JANUARI

ojojoj, nu går allt sådär väldans fort igen,
har ju hunnit fylla år igen.
födelsedagen fick spenderas på jobbat, likaså "födelsedags-helgen",
Men Ellen var hemma så fick iaf träffa henne, och hon och jag åkte och sa grattis till morfar.
fick välrdens finaste bok av syster som hon hade satt ihop!!
så jag blev firad av när och kära denna helg, i fredags var vi hemma hos
Peter och Ann.sofie, där vi åt gott, spelade biljar och gick ut och dansade! :)
Igår var vi hemma hos min familj, där det bjöds på PLANKA!!!! Hur gott som helst!
Har fått massa fina presenter av allioppa oxå, Av familjen fick jag en helg i Sttockholm,
de hade till o med bokat hotell och grejjer :)

fina boken <3




Kommentarer
Postat av: sis

duoja.

2012-01-17 @ 11:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0