19 JANUARI

Igår var det Onsdag, och min lediga dag för denhär veckan.
Förmiddagen spenderades med fina Marielle, som jag inte sätt på hur länge som helst.
Tog en lunch och snackade ikapp tiden vi missat :P Fick även födelsedagspresent, som var hur fint som helst!
Inhandlade även nya fina träningsskor, svarta och rosa fick det bli denhär gången (:
Idag har jag varit på utbildning hela dagen, var väldigt intressant,
men att sitta ner och lyssna en heldag?? Inget för mig!!
Ikväll blir det träning med malin, men innan dess blir det en film (:

jättefina servett-ringar som jag fick av Mellen (:


Och denhär fina ljus-lycktan! Älskar den!!!




Titta så fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0