December

Jag är som vanligt sjukt dålig på det här med bloggen, men nu är det nytt åt, nya tag och det ska bli en klar förbättring!
Mycket som har hänt sen jag skrev sist, i stort sätt hela min familj har fyllt år, jag har fått ett fast jobb, syster och jag tatuerade oss
(HARDCORE), julafton och inte minst sagt nyårsafton.
Ellen har varit hemma ifrån Stockholm och mina norge-tjejer har varit hemma!!
Fick dock inte ses för mycket men det får vi ta itu med nästa gång!! Eller om jag kan ta och pallra mig till er??!!!
Inte så lätt när man jobbar liksom :/
Ne jag tycker att det är roligare med bilder.. här är en del av mitt december!

fina mamma <3

Jag fick bli brunett..igen

Pepparkaksbak med världens bästa brorsdöttrar

Klä granen med fina syskon

<3


<3

Ellen och jag tattuerade oss, här är en bild direkt efterråt, inte jätte fint kanske :P

Fanny och sandy

Fina nathalie (:

två dagar efter, något bättre kanske? :)

Min fina <3

Syster och jag gjorde oss fina dagen innan nyår (:

Terese <3

Emelie (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0