3 JANUARI

har storstädat idag, linus och henrik åkte nyss upp till stallet för att stå i kiosken, haha vilken vacker syn det måste vara..
Nästan att jag vill åka upp och sätta mig och bara titta, haha!
Ne, det har jag inte tid med för malin och jag ska åka och gymma om en timme :)
Kanske skulle hinna göra klart disken? ..eller kanske bara se klart på vänner? :) haha
Två dagar till b-day oxå, SHIT lätt ångest!

Hittade lite bortglömda bilder från bakning med sis,
LUSSEBULLAR!!!

Jag gjorde fina, traditionella lussekatter!

Ellen stred mot traditionerna och gjorde Lussebullar, med mandelmassa i,
Och hennes vart ju typ mycket godare än mina!!

Och PAUS är ju bara ett måste, Favoriten!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0