Nyår

Sista dagen på 2011 blev hur bra som helst,
Henrik och jag slappade väll igenom större delen av dagen..
Sen på kvällen var vi hembjudna till Terese och Robins nya, och JÄTTE fina lägenhet!!
Där det vart supergod mat och underbart sällskap!
Blir som alltid, bildregn, men bara med de fina bilderna :) haha

Terese och Emelie (:

Emelie och Jag

Henrik och hans syster terese (:

Min store bror Linus och jag :)

Emelie, Tessan och jag :)

Fina Terese

Henrik <3

Terese och Jag :)

Emelie och Terese

Linus och Emelie, Fina ni !! :)


Kommentarer
Postat av: Madssigrid

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2012-08-16 @ 13:19:31
URL: http://madssigrid.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0