29 MARS

Lördagen i Norge vart perfekt, Startade med en lunch i solen! Värsta vår-vädret hade vi med oss!!
Efter fick det bli shopping, åka trikk, se frognerparken och Aker brygge!
Hem till tjejerna för vin och spel!
Senare fick det bli utgång, minns inte alls vad uteställena hette men långa namn var de!
Där träffade jag min fina kusin, henne fick jag följa med på efterfest och senare hem till henne!

Sista dagen blev lite sisodär, den startade bra med kaffe och "vänner". Sen var det nästan dags att åka hem :/ 
9 timmar på olika tåg är inget kul, speciellt inte ensam!
Nästa gång får någon följa med! (:

Nehe, BILDREGN!!! (Snodde endel bilder från natta oxå(:)

Såhär lycklig var hon när vi var ute i solen (:

Jag och min fina
image description
Fanny och frida (:
image description
En smoothi fick det bli (:
image description
Jag och fina fanny :)
image description
Nathalie och hennes favorit staty? (: mahaa
image description
Jag och fanny :)
image description
Fanny fick en idé!! :D HAHAHAHA så söt!

Alla tjejerna, fanny, jag, Natta och Frida :)

Nathalie :)

Påväg hem ifrån parken :)

mmmmmh :D

Fanny, Natta och Frida i solen :)

Jag, Fanny och Natta, innan utgång :)

Natta och jag på förfest :)

Fina Viktoria och jag :)


Hade hur kul som helst, och det var helt underbart att få träffa mina fina tjejer igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0